8 клас

Тема уроку: "Упорядкування та фільтрація даних у таблицях. Проміжні підсумки."

1. Прочитай параграф 33 (стор. 221-223).

2. Виконай вправу 3. Використання розширеного фільтра.

3. Для цього скачай файл таблиці  Учні.xlsx.



4. Створи ще 4 копії цього аркуша і перейменуй їх на Прізвища, Вік, Очі, Захоплення. Аркуші розташуй у цьому порядку після аркуша Учні.

5. Застосовуючи фільтрацію даних на відповідних аркушах: 

  • вибери всі прізвища, які розпочинаються на літеру Д і закінчуються на ко;
  • вибери всіх учнів віком 10 років;
  • вибери всіх дівчаток, які мають зелені очі;
  • вибери всіх хлопчиків, які захоплюються тенісом.

6. Збережи файл і надішли на мою електронну адресу.

_________________________________________________________________________________

Тема уроку: "Діаграми в табличному процесорі".

1. Тест по цій темі.

2. Прочитай параграф 32.3 (стор. 214-215).

3. Досліди, які властивості для ряду даних бульбашкової діаграми можна змінювати.

4. Створи таблицю і бульбашкову діаграму.




5. Результат повинен бути таким:


6. Файл збережи під назвою Бульбашкова діаграма і надішли його на мою електронну адресу:  viktur54@gmail.com.

_________________________________________________

Тема уроку: "Аналіз даних, відображених на діаграмах різних типів".

1 Прочитай параграф 32.2 (стор. 210-214).

2. Набери таблицю  Медалі України на літніх Олімпійських іграх.



3. Побудуй лінійчату діаграму (горизонтальну гістограму)  та секторну за даними таблиці.

4. Результат повинен бути таким:













5. Таблиця і діаграми повинні бути на різних аркушах


6. Файл збережи під назвою Діаграми і надішли його на мою електронну адресу.

_________________________________________________________________________________

Тема уроку: "Діаграми різних типів".

1, Прочитай параграф 32.1 (стор. 209-210).



2. Набери таблицю, зображену нижче:




3. Створи стовпчасту діаграму Продаж туристичних путівок (мал. 32.1).

4. Результат повинен бути таким:



5. Збережи файл під назвою "Путівки" і надішли його мені.

_______________________________________________________________________________

Тема уроку: "Умовне форматування".

1. Прочитай параграф 29.5 (стор.202).



2. Набери таблицю Навчальні досягнення учнів і відформатуй її за зразком:





3. Результат виконання повинен бути таким:



4. Збережи файл Навчальні досягнення і надішли його на мою електронну адресу viktur54@gmail.com.

_________________________________________________________________________________

Тема уроку: "Практична робота 15".



1. Виконай завдання 3.

2. Надішли файл Таблиця значень мені на електронну скриньку.

3. Завдання слід виконати до наступного уроку.

_________________________________________________________________________________


Тема уроку: "Призначення й використання логічних функцій табличного процесора."

1. Прочитай параграф 29.4 (стор. 200-202).




2. Закінчи виконання вправи, розпочатої на уроці, збережи її під назвою "Зріст" і відправ мені.


3. Результат виконання повинен бути таким:



_________________________________________________________________________________


Тема уроку: "Призначення й використання статистичних функцій табличного процесора."

1. Прочитай параграф 29.3 .




2. Закінчи виконання вправи, розпочатої на уроці, збережи її під назвою "Витрати" і відправ мені.



________________________________________________________________________

Тема уроку: "Призначення й використання математичних функцій табличного процесора."


1. Прочитай параграф 29.2 .



2. Виконай вправу 4 "Використання математичних функцій у формулах".

3. Обчислити для кута 25 градусів.


4. Збережи файл під назвою "Трикутник" і надішли його на мою електронну адресу viktur54@gmail.com.

5. Завдання слід виконати до наступного уроку.


_________________________________________________________________________________

Практична робота 12.

Тема: "Складання та виконання алгоритмів з повтореннями та розгалуженнями".

У зв'язку зі складністю самостійної інсталяції візуального середовища Visual Basik 6 Pro на домашньому комп'ютері, опрацюємо цю тему в середовищі Скретч.

1. Перейди за посиланням на інсталяційний файл програми Скретч і скачай його.

2. Встанови цю програму на своєму комп'ютері.


3. Скачай файл проекта Котик-музикант.

4. Склади алгоритм, використовуючи наведені в проекті команди.


5. Умова структури розгалуження повинна мати такий вигляд: "якщо натиснуто певну клавішу, то повинна звучати, призначена для неї нота". При цьому котик повинен знаходитись на цій ноті і змінювати свій образ.



6. Призначення клавіш для нот наступне: z-до, s-до#, x-ре, d-ре#, c-мі, v-фа, g-фа#, b-соль, h-соль#, n-ля, j-ля#, m-сі, пробіл-до. Для того, щоб ноти могли звучати в будь-який момент натискання на клавіші, потрібно всі структури "якщо" охопити структурою повторення "завжди".

7. Щоб визначити координати знаходження котика, слід спочатку розташувати його на відповідній ноті, а потім вибрати групу команд "Рух". Координати будуть визначені автоматично.


8. Збережи проект під назвою "Синтезатор" і надішли його на мою адресу: viktur54@gmail.com. Якщо немає своєї електронної скриньки, то створи її на Google.

9. Завдання повинно бути виконано до 25 березня! 

10. При бажанні, можеш зіграти на цьому синтезаторі, наприклад, цю простеньку мелодію:


Бажаю успіху в освоєнні не тільки основ програмування, а й музичного мистецтва!



Немає коментарів:

Дописати коментар