Тема уроку: "Упорядкування та фільтрація даних у таблицях. Проміжні підсумки."
1. Прочитай параграф 33 (стор. 221-223).
2. Виконай вправу 3. Використання розширеного фільтра.
3. Для цього скачай файл таблиці Учні.xlsx.
4. Створи ще 4 копії цього аркуша і перейменуй їх на Прізвища, Вік, Очі, Захоплення. Аркуші розташуй у цьому порядку після аркуша Учні.
5. Застосовуючи фільтрацію даних на відповідних аркушах:
- вибери всі прізвища, які розпочинаються на літеру Д і закінчуються на ко;
- вибери всіх учнів віком 10 років;
- вибери всіх дівчаток, які мають зелені очі;
- вибери всіх хлопчиків, які захоплюються тенісом.
6. Збережи файл і надішли на мою електронну адресу.
_________________________________________________________________________________
Тема уроку: "Діаграми в табличному процесорі".
1. Тест по цій темі.
2. Прочитай параграф 32.3 (стор. 214-215).
3. Досліди, які властивості для ряду даних бульбашкової діаграми можна змінювати.
4. Створи таблицю і бульбашкову діаграму.
5. Результат повинен бути таким:
6. Файл збережи під назвою Бульбашкова діаграма і надішли його на мою електронну адресу: viktur54@gmail.com.
_________________________________________________
Тема уроку: "Аналіз даних, відображених на діаграмах різних типів".
1 Прочитай параграф 32.2 (стор. 210-214).
2. Набери таблицю Медалі України на літніх Олімпійських іграх.
3. Побудуй лінійчату діаграму (горизонтальну гістограму) та секторну за даними таблиці.
4. Результат повинен бути таким:
5. Таблиця і діаграми повинні бути на різних аркушах
6. Файл збережи під назвою Діаграми і надішли його на мою електронну адресу.
_________________________________________________________________________________
Тема уроку: "Діаграми різних типів".
1, Прочитай параграф 32.1 (стор. 209-210).
2. Набери таблицю, зображену нижче:
3. Створи стовпчасту діаграму Продаж туристичних путівок (мал. 32.1).
4. Результат повинен бути таким:
5. Збережи файл під назвою "Путівки" і надішли його мені.
_______________________________________________________________________________
Тема уроку: "Умовне форматування".
1. Прочитай параграф 29.5 (стор.202).
2. Набери таблицю Навчальні досягнення учнів і відформатуй її за зразком:
3. Результат виконання повинен бути таким:
4. Збережи файл Навчальні досягнення і надішли його на мою електронну адресу viktur54@gmail.com.
_________________________________________________________________________________
Тема уроку: "Практична робота 15".
1. Виконай завдання 3.
2. Надішли файл Таблиця значень мені на електронну скриньку.
3. Завдання слід виконати до наступного уроку.
_________________________________________________________________________________
Тема уроку: "Призначення й використання логічних функцій табличного процесора."
1. Прочитай параграф 29.4 (стор. 200-202).
2. Закінчи виконання вправи, розпочатої на уроці, збережи її під назвою "Зріст" і відправ мені.
3. Результат виконання повинен бути таким:
_________________________________________________________________________________
Тема уроку: "Призначення й використання статистичних функцій табличного процесора."
1. Прочитай параграф 29.3 .
2. Закінчи виконання вправи, розпочатої на уроці, збережи її під назвою "Витрати" і відправ мені.
________________________________________________________________________
Тема уроку: "Призначення й використання математичних функцій табличного процесора."
1. Прочитай параграф 29.2 .
2. Виконай вправу 4 "Використання математичних функцій у формулах".
3. Обчислити для кута 25 градусів.
4. Збережи файл під назвою "Трикутник" і надішли його на мою електронну адресу viktur54@gmail.com.
5. Завдання слід виконати до наступного уроку.
_________________________________________________________________________________
Немає коментарів:
Дописати коментар