6 клас

Повторення теми: "Лінійні алгоритми".


1. Створи проект Кіт і мишка. 



2. Котик і мишка повинні починати рух одночасно, але мишка повинна встигнути заховатися в нірку. Для цього слід підібрати час руху і очікування.

3. Збережи проект і надішли його на мою електронну адресу:  viktur54@gmail.com.

_____________________________________________________________________

Тема уроку: "Складні алгоритми".


1 Прочитай параграф 22 (стор. 184-189).



2. Склади проект, у якому світлячок буде завжди переміщуватися у випадкове місце екрану, доки не доторкнеться кажана. При цьому світлячок змінить колір і скрипт зупититься.

3. Для світлячка набери наступний скрипт:

 


4. Кажан при цьому повинен весь час рухатися вгору-вниз. Для нього склади інший алгоритм.




5. Проект збережи під назвою Світлячок



6. Файл проекту надішли на мою електронну адресу: viktur54@gmail.com.

___________________________________________________________________

Тема уроку: "Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження".

1. Тестова перевірка знань.

2. Складання проекту з повною структурою розгалуження "якщо - то - інакше".



3. Зразок виконання:



4. Збережи проект під назвою "Мелодія" і відішли його на мою електронну адресу.

________________________________________________________________________________

Тема уроку: "Складання алгоритмів із вкладеними циклами".

1. Прочитай параграф 21.2.



2. Створи проект під назвою Літак, який повинен вилетіти від лівого краю екрана і, долетівши до середини, описати в небі фігуру вищого пілотажу "Мертву петлю". Після цього він повинен продовжити горизонтальний політ праворуч.  

3. Скачай файл зображення для сцени: 



3. Збережи проект і відправ на мою електронну адресу: viktur54@gmail.com.

_________________________________________________________________________________

Тема уроку: "Розв’язування задач з алгоритмічними структурами повторення та розгалуження".



Домашнє завдання

Створи проект під назвою "Акваріум".


Файл проекту надішли на мою електронну адресу: viktur54@gmail.com.

Завдання слід виконати до 21 квітня.

_________________________________________________________________________________

Домашнє завдання

1. Перейди за посиланням на інсталяційний файл програми Скретч і скачай його.

2. Встанови цю програму на своєму комп'ютері.









3. Вивчи параграф 21.

 4. Скачай проект Кіт-музикант.



5. Додай до клавіатури ще одну ноту "до".

6. Перепиши алгоритм таким чином, щоб котик рухався по нижньому краю клавіш від однієї ноти "до" до іншої. Якщо він програє верхню "до", нехай змінить свій образ і грає ноти в зворотньому напрямку. Цю гаму нехай він повторить двічі і скаже: "Я впорався?".


7. Збережи проект під назвою "Гама" і надішли його на мою адресу: viktur54@gmail.com.  У тексті листа потрібно вказати клас і своє прізвище та ім'я. Завдання необхідно виконати до 25 березня!

Примітка: учні 6-А повинні самостійно створити собі електронні скриньки на Google. 

Немає коментарів:

Дописати коментар