5 клас

Тема уроку: "Алгоритми створення малюнків".


1. Прочитай параграф 25.2 (стор. 219-220).

2. Виконай вправу 6 (стор. 225).



3. Збережи проект під назвою П'ятикутник і надішли на мою електронну адресу: viktur54@gmail.com.

_________________________________________________________________________________

Тема уроку: "Розв'язування задач на алгоритмічну структуру розгалуження".

1. Прочитай параграф 28-29 (стор. 235-240).




_____________________________________________________________

Тема уроку: "Цикли з умовою".

1. Прочитай параграф 26-27 (стор. 226-229).



2. Склади проект під назвою Бджола. Збережи квітку собі на Робочий стіл і потім додай її у проект.





3. Збережи його і надішли на мою електронну адресу.

_________________________________________________________________________

Тема уроку: "Цикли з лічильником".


1. Прочитай параграф 25 (стор. 217-220).




2. Склади проект під назвою Танцюрист.


3. Збережи його і надішли на мою електронну адресу.


______________________________________________________________


Тема уроку: "Циклічний алгоритм з невідомою кількістю повторень".

1. Прочитай параграф 23-24 (стор. 208-211).


2. Склади проект під назвою Котик-ходунець, у якому персонаж буде перебирати лапками і переміщуватиметься по сцені зліва на право і в зворотньому напрямку до тих пір, доки не натиснуто кнопку Зупинити.


3. Збережи проект і відправ його на мою електронну адресу: viktur54@gmail.com.

_________________________________________________________________________________

Тема уроку: "Алгоритмічна структура розгалуження".

Розрізняють дві форми структури розгалуження: неповне та повне розгалуження. Структура неповного розгалуження схожа на висловлювання з логічним слідуванням «Якщо — то», у якому після «то» записують послідовність команд, які необхідно виконати, коли  записане в умові висловлювання є істинним.




Домашнє завдання

1. Прочитай параграф 28-29, стор. 235-240.
2. Виконай вправу 2 "Перекладач".




3. Збережи проект і відправ на адресу viktur54@gmail.com. 

4. Завдання слід виконати до 21 квітня 2020 року.


Тема уроку: "Лінійні алгоритми".

1. Прочитай параграф 21-22, стор. 195-203.

2. Перейди за посиланням на інсталяційний файл програми Скретч і скачай його.

3. Встанови цю програму на своєму комп'ютері.


4. Створи проект під назвою "Оркестр" за наведеним зразком:


5. Для виконавця Максим склади лінійний алгоритм, який буде відтворювати певну мелодію заданим інструментом.

6. Для виконавців Гнат і Остап скрипти відсутні.

7. Клацни правою кнопкою миші на будь-якій команді, щоб дублювати цей блок.

8. Під'єднай ці команди до пепередніх, змінивши інструмент на інший.

9. Збережи проект і надішли його на мою електронну адресу: viktur54@gmail.com. 

10. Для цього слід створити власну електронну скриньку на Google. В тому випадку, якщо не вдається створити скриньку, надішліть файл своєму класному керівнику на Viber.

11. Завдання слід виконати до 24 березня.




Немає коментарів:

Дописати коментар